Виктория Бекъм, позната като певица от „Спайс гърлс“ през 90-те, а днес утвърдена модна дизайнерка и умела бизнесдама, разкрива историята на едно момиче, стремящо се към обич, в новия документален филм на Нетфликс, предадоха от АФП.
Тази тричастна поредица, която направи своята световна премиера снощи в Лондон, ще бъде достъпна за стрийминг от днес.
Документалният филм, озаглавен „Виктория Бекъм“, е режисиран от Надя Халгрен, известна с предишния си проект за Мишел Обама през 2020 година.
„Виктория Бекъм“ проследява житейския път на бившата „спайска“, която е известна с безизразен поглед и често е възприемана като студена, разказвайки за уроците и предизвикателствата, които я оформят.
„Хората смятат, че съм груба и никога не се усмихвам. Но аз всъщност се усмихвам. Не се учудвайте!“, казва Виктория Бекъм на 51 години с добро настроение в трейлъра на документалния филм.
Тя се описва като „неумелото момиче“, което е „отчаяно искало да бъде харесвано“. В документалната лента разказва за предизвикателствата, с които се е сблъскала при влизането си в модния свят след разпадането на „Спайс гърлс“.
„Хората си мислеха: тя е поп звезда, омъжена за футболист, за каква се смята?“, споделя майка на четири деца и съпруга на известния футболист Дейвид Бекъм, която днес ръководи успешна модна империя на стойност десетки милиони евро.
Виктория Бекъм не подминава и трудностите, през които е преминала нейното предприятие. „Имахме загуби на стойност милиони. Компанията премина през изпитания, но вече сме разрешили проблемите. Беше трудно, но успяхме да реорганизираме марката и сега е моментът да разкажа моята история“, добавя тя.
В документалния филм модната икона Ана Уинтур споделя как първоначално е била скептично настроена към бранда на бившата „спайска“. „Мислех, че е просто хоби. Не вярвах в него, но Виктория ни опроверга“, казва Уинтур, признавайки, че е игнорирала първоначалните модни ревюта на дизайнерката.
Други значими фигури в модата, като Том Форд и Донатела Версаче, също споделят своите впечатления за Виктория Бекъм в продукцията на Studio 99, компанията на Дейвид Бекъм.
Две години преди това Нетфликс излъчи документален филм, посветен на бившата футболна звезда, който постигна рекорден интерес в Обединеното кралство.




