Футболната институция Барселона обяви удължаване на спонсорската си сделка със Spotify до 2030 година. Според новите условия, услугата за музикален стрийминг ще продължи да бъде представена на екипите както на мъжете, така и на жените, включително и на тренировъчните униформи.
Това споразумение продължава сътрудничеството, започнато преди три години, и осигурява на Spotify правото на именуване на „Камп Ноу“ до 2034 година, докато емблематичният стадион преминава през ремонт.
„И Барселона, и Spotify представляват глобални марки с милиони привърженици по света,“ се посочва в прессъобщение от клуба.
„Тази алианс предоставя възможност на двете компании да разширят влиянието си на важни пазари и да създадат взаимовръзки с международен обхват, достигайки до нова аудитория и укрепвайки глобалната си позиция,“ добавят от Барселона.
„С предстоящото повторно откриване на ‘Spotify Камп Ноу’ и с блестящото поколение млади таланти, ФК Барселона и Spotify поглеждат в бъдещето за изграждане на нова и обещаваща ера за клуба и неговата глобална общност,“ завършва прессъобщението, цитирано от агенция Ройтерс.




