Френският производител на автомобили „Рено“ съобщи днес за 6,8 процента увеличение на приходите за третото тримесечие, което надхвърля прогнозите, благодарение на търсенето на нови модели като „Дачия Бигстър“ и стабилността на финансовите услуги, които компенсират слабото представяне на пазара на търговски превозни средства, като камиони и ванове, съобщи Ройтерс.
Компанията еGenerirala приходи от 11,4 милиарда евро между юли и септември, с 6,8 процента увеличение в сравнение с миналата година, надминавайки очакванията на анализаторите за ръст от 6,2 процента.
Общият брой на продажбите е нараснал с 9,8 процента до 529 486 автомобила.
Това увеличение на приходите, което също се ускори спрямо 2,5 процента през второто тримесечие, представлява първия успешен резултат под ръководството на новия главен изпълнителен директор Франсоа Прово, който пое поста през юли след неочакваното напускане на Лука де Мео, който ръководи модната компания „Керинг“.
„В условия, изпълнени с предизвикателства, продължаваме да увеличаваме приходите си благодарение на нашата конкурентна продуктова гама, включваща електрически коли, автомобили с двигатели с вътрешно горене и хибридни версии“, заяви финансовият директор Дънкан Минто.
Компанията потвърди целта си за оперативен марж от около 6,5 процента до 2025 г. в сравнение с предишната цел от поне 7 процента, както и очаквания свободен паричен поток между 1 милиард и 1,5 милиарда евро, сравнено с предишната прогноза от поне 2 милиарда евро.




