От днес започва предоставянето на топлинна енергия на клиентите на „Топлофикация Разград“, съобщават от компанията.
Важно е преди активирането на отоплението в сградите да бъдат завършени всички ремонти по вътрешните инсталации и те да бъдат запълнени, ако преди това са били източени. Отоплението няма да бъде включено в помещения, чиято отоплителна инсталация не е запълнена. Клиентите следва да отворят вентилите на радиаторите си максимално, за да предотвратят необходимостта от допълнително обезвъздушаване. Също така, абонатите трябва да проверят спирателните кранове и вентили за евентуални течове и повреди, напомнят от компанията.
Според информацията на ръководството на „Топлофикация – Разград“ от началото на октомври, компанията обслужва над 3700 абонати, като повечето от тях са изпълнители на задълженията си. Оттам благодарят на клиентите за тяхната коректност, подчертавайки, че доброто им поведение е важна гаранция за надеждно и непрекъснато топлоподаване. Те призовават клиентите да плащат своите задължения навреме, тъй като при закъснение, след 30 дни от издаването на фактура, се начислява законна лихва за забава.
Новация за клиентите на компанията е преминаването от хартиени към електронни фактури, което започна на 1 октомври. Клиентите могат по всяко време да поискат получаване на електронна фактура, като попълнят заявление по образец, налично на сайта на компанията (Раздел „За клиента“, подраздел „Заявления и бланки“). Попълненият документ може да се изпрати на имейл адрес: [email protected] или да се подаде на място в Клиентския център на адрес: гр. Разград, Индустриална зона, ул. „Черна“ № 7.




