Ново изследване на центъра за изследвания „Пю“ показва, че социалната платформа Фейсбук бива изпреварвана от други три приложения сред младите американци.
Според годишното изследване на центъра, в което са участвали американски младежи на възраст от 13 до 17 години, трите най-популярни приложения са: YouTube, Instagram и Snapchat. Едва на четвърто място се нарежда Фейсбук.
В същото това изследване се вижда, че младежите имат сравнително неутрално мнение за въздействието на социалните мрежи над тях. 45% от запитаните отговарят, че социалните мрежи нямат влияние над тях и техните връстници, 31% смятат, че социалните мрежи имат положително влияние, а 24% смятат, че социалните мрежи влияят зле.
Според проучването става ясно, че близо 95% от младежите в САЩ имат достъп до интернет чрез техните телефони, а само 88% отговарят, че това се случва и чрез домашния компютър. И тъй като достъпът до интернет от телефона е много лесен се оказва, че 45% от американските младежи са почти непрекъснато в интернет, за разлика от преди 4 години, когато броят на децата стоящи почти непрекъснато в интернет е бил почти два пъти по-малък – 24%.