България се представя като дестинация за конгресен, кулинарен и винен туризъм в каналите National Geographic и 24 Kitchen на 9 пазара в Европа

Министерството на туризма е стартирало амбициозна международна рекламна инициатива чрез Националното географско общество и 24 Kitchen, които са част от медийната група на „Уолт Дисни Къмпани“ и „Уорнър Брос“. Телевизионната реклама, насочена към популяризиране на България като атрактивна дестинация за конгресен, кулинарен и винен туризъм, започва днес в девет европейски страни и ще продължи до края на април. В допълнение се реализира и дигитална реклама, включваща популярния формат pre-roll с нови видеа в „ЮТюб“. Това е информация от Министерството.

Медийната колаборация предвижда излъчването на 2430 рекламни клипа на девет ключови пазара в Европа. Те ще бъдат разпределени между каналите на National Geographic, обхващащи Великобритания, Франция, Полша, Германия и Испания, и тези на 24 Kitchen в Нидерландия, Сърбия, Словения и Хърватия. Над 50% от видеата ще се излъчват в прайм тайм предаванията.

„Тази кампания е пореден етап от стратегията ни да утвърдим България като дестинация с изключителен културен и гастрономически потенциал. Конгресният туризъм, виното и гастрономията са основни фактори за развитието на туристическия ни сектор и създаването на запомнящи се преживявания за посетителите. С помощта на партньорството с National Geographic и 24 Kitchen достигаме до милиони туристи, които търсят уникални и вдъхновяващи места“, посочи министърът на туризма Мирослав Боршош.

Екип от медийната група прекара няколко дни в България, за да заснеме два 30-секундни клипа, които рекламират страната ни в областите „Вино и гастрономия“ и MICE (семинари, инсентиви, конференции и изложения) туризъм.

Министерството на туризма и National Geographic работят успешно в партньорство от много години, а настоящата кампания е част от Годишната програма за национална туристическа реклама. Целта е да се установи България като безопасна и привлекателна туристическа дестинация с разнообразни възможности за туризъм през целия годината. National Geographic е водеща световна медия, която достига до 760 милиона домакинства и е известна с високото си доверие сред потребителите, насочена към любителите на пътуванията, културата и природата.

Рекламните видеа могат да бъдат проследени тук и тук.

През ноември 2024 г. Министерството на туризма и National Geographic анонсираха съвместна рекламна кампания, целяща да представи България като привлекателна дестинация за винен, гастрономически и MICE туризъм.

Годишната програма за национална туристическа реклама акцентира на иновативния маркетинг и дигитализацията, съобщиха от министерството в края на миналата година. Планират се партньорства с водещи глобални медии като National Geographic, BBC и CNN, както и мащабни рекламни кампании в платформи като Google, Meta и Booking.com. Тези инициативи ще помогнат за утвърждаване на България като привлекателна дестинация за културен, спа и здравен туризъм, посочиха от ведомството.

Източник БТА
За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля въведете коментар!
Моля въведете името си тук