Гигантът „Фейсбук” има планове да наеме 1000 души, които да отговарят за проверката на рекламите на платформата. Целта е да се гарантира, че те отговарят на изискванията на компанията.
От социалната мрежа съобщиха миналия месец, че е открита кампания, финансирана от Русия, която е имала за цел популяризиране на раздразнителни социални и политически послания в мрежата. Компанията заяви, че 100 000 долара са изразходвани за около 3000 публикации и реклами за период от две години, приключил през месец май тази година. Публикациите не подкрепят конкретни политически фигури, а са били публикувани по теми като имиграцията, расовата дискриминация и равните права.
Освен допълнителния човешки ресурс, Фейсбук ще инвестира засилено и в софтуер, който автоматично да отбелязва и сваля реклами. Компанията поясни, че проверките ще се правят не само по отношение на съдържанието, а на контекста, при който са били купени, както и на целевата им аудитория.
Очаква се през 2018г. компанията да наеме 3000 души, за да ускори свалянето на видеа, които показват актове на насилие.