Германската дискаунт верига „Алди“ (Aldi) отчете впечатляващ ръст на продажбите си в Обединеното кралство в навечерието на Коледа, съобщава ДПА, позовавайки се на информациите на Пи Ей медия.
Продажбите на „Алди“ са нараснали с 3,4 процента през периода до 24 декември 2024 г., достигайки рекордните над 1,6 млрд. британски лири. Компанията посочва, че това е била „най-успешната Коледа“ в нейната история, според ДПА.
През празничния сезон, британските клиенти на „Алди“ са избрали по-висококачествени стоки, съобщава веригата. В момента тя заема четвъртото място по размер сред търговските вериги във Великобритания.
Основният конкурент на „Алди“, германската търговска верига „Лидл“ (Lidl), също съобщи за успехи, отбелязвайки ръст от 7 процента в продажбите си във Великобритания за четирите седмици до 24 декември 2024 г. Стойността на тези продажби е надминала 1 млрд. британски лири.