Комисията за регулиране на съобщенията проверява "Йеттел България" за качеството и техническите параметри на променените услуги

Вследствие на обявените промени в цените на услугите на мобилния оператор „Йеттел България“ ЕАД, включващи параметри на по-високо качество, Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) стартира проверки на компанията с цел да установи качеството и техническите спецификации на новите услуги. Информацията беше публикувана на сайта на регулатора.

Екипи на КРС извършват проверки на различни локации в мрежата на „Йеттел България“ ЕАД за ограничен период от време, след което ще бъде направен анализ на резултатите. Констативните протоколи ще бъдат предоставени на Комисията за защита на потребителите (КЗП), с която КРС работи в координирано сътрудничество, за да получат оценка относно евентуални нелоялни практики, посочват от КРС.

Комисията за регулиране на съобщенията планира да извърши проверки и при други мобилни оператори относно публикувани и предлагани промоции за потребителите, допълват от регулатора.

БТА отбелязва, че вчера от КЗП уведомиха, че във връзка с обявеното от мобилния оператор „Йеттел България“ ЕАД увеличение на цените на услугите, абонатите имат правото да прекратят договорите си без допълнителни разходи.

„Йеттел България“ обяви, че повишението на цените ще влезе в сила от 5 януари 2025 г., като месечните такси за мобилни услуги ще бъдат увеличени с 2 или 3 лева. Операторът вече уведомява абонатите си за тези промени, които включват и увеличения в цените на „услугите по договор“. Увеличението е основано на Закона за електронните съобщения, който дава възможност на операторите да променят условията на потребителските си договори.

Източник БТА
За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля въведете коментар!
Моля въведете името си тук