В своя позиция от „Куадрант Бевъриджис“ АД, официалната компания на продуктите на „Пепси“ за България, съобщават, че са предприели всички мерки за прекратяване на сътрудничеството с изпълнителя Йонислав Йотов – Тото.
На 1 август стана известно, че снимки на Тото са свалени от рекламни позиции в сайта на „Пепси България“, чието рекламно лице е той. Това последва, след като Тото популяризира в подкаста си изказване на баскетболния треньор Тити Папазов, в което той разказва как е остригал косата на приятелката си заради изневяра, а Йотов реагира смеейки се.
Вчера известен хотел също отмени планираното участие на изпълнителя.
Вечерта на 1 август Йотов се извини за липсата на критична реакция и обясни, че е премахнал клиповете. Днес от „Пепси България“ пишат, че заявяват ясна позиция против насилието.
„Считаме, че действията ни трябва да се извършват при зачитане на човешкото достойнство и физическата безопасност. „Куадрант Бевъриджис“ се ангажира да подкрепя общество, основано на взаимно уважение и съпричастност, без злоупотреби, дискриминация или насилие. Ние няма да предоставяме трибуна на поведение, което не показва толерантност или насърчава тормоза и насилието“, пишат от компанията.