правителството, кабинетът
МС предлага удължаване на миналогодишния бюджет

Всички административни органи трябва да регистрират свои профили в Системата за сигурно електронно връчване (е-Връчване), поддържана и развивана от Държавната агенция „Електронно управление“ (ДАЕУ) до 30 ноември.

Това реши на редовното си заседание Министерския съвет.

По този начин се предоставя технологична възможност за взаимодействие на гражданите, на бизнеса и на административните органи по електронен път, както и за заявяване и доставка на електронни административни услуги и изпращане и получаване на електронни документи към и от администрациите.

Освен регистрация в системата, в същия срок администрациите трябва да разработят свои вътрешни правила и процедури за приемане и изпращане на документи и съобщения по електронен път.

Системата за е-Връчване е част от ресурсите на електронното управление и позволява изпращане или получаване, както и съхраняване на електронни документи и съобщения за публични органи, физически и юридически лица.

Чрез системата за е-Връчване се предоставя електронната административна услуга „Предоставяне на услуга за електронна препоръчана поща“, която е безплатна за гражданите и за бизнеса.

За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля въведете коментар!
Моля въведете името си тук