Софтуерна актуализация на мобилната мрежа, извършена от доставчик на "Виваком", е причината за затрудненията при услуги, съобщиха за БТА от оператора

Техническите затруднения в мобилната мрежа на „Виваком“ (Vivacom), които започнаха тази сутрин, са резултат от софтуерна актуализация, извършена от доставчика на услугата, съобщиха от пресцентъра на оператора в отговор на запитване от БТА. От „Виваком“ уверяват, че полагат усилия за бързото разрешаване на възникналите проблеми.

Заради това някои абонати са могли да се сблъскат с трудности при гласови разговори и услуги за пренос на данни. Операторът изразява искрените си извинения за настъпилите неудобства и assures, че работят с приоритет за цялостно разрешаване на ситуацията и бързо възстановяване на услугите.

БТА напомня, че днес на своя уебсайт „Виваком“ предупреди, че има опасност абонатите да срещнат временни затруднения при ползването на мобилни гласови услуги и мобилен интернет.

„Екипите ни работят активно за възстановяване на нормалната работа на мрежата, колкото е възможно по-бързо“, се посочва в съобщението, без обаче да се уточнява конкретен срок.

Председателят на парламентарната Комисия по транспорт и съобщения Кирил Добрев обяви, че комисията ще поиска официален доклад от Комисията за регулиране на съобщенията, която да извърши проверка на случая с трудностите в достъпа до услугите на „Виваком“, както и да се разгледат допълнителни мерки за подобряване на механизмите за превенция и реакция при инциденти в критичната комуникационна инфраструктура на държавата.

Източник БТА
За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля въведете коментар!
Моля въведете името си тук