Вторият уикенд от прожекцията в Северна Америка на филма „“Solo: A Star Wars Story“, разказващ за младите години на обичания от всички фенове капитан Хан Соло, донесе спад от 65% в продажбите на билети спрямо първата седмица, съобщи Си Ен Ен. 29,3-те милиона приходи от втората седмица са с 65% по-малко от 84,4-те милиона за 3 дни през първия уикенд на прожекциите. Досега филмът е донесъл общо 262,2 милиона долара.
Падането на „Соло“ в бокс-офиса е голяма грижда за продуцентите, тъй като досега той изобщо нямаше конкуренция. През юни, обаче, утвърждаването му в касовите класации ще бъде още по-трудно, тъй като предстои да излязат „Ocean’s 8“, „Incredibles 2“ на „Пиксар“ и „Jurassic World: Fallen Kingdom“. Според някои анализатори филмът може дори да има трудности да се пребори да си върне парите за създаването, които са около 250 млн. долара без разходите за маркетинг и разпространение.
Колебливото представяне на последната част на една от най-обичаните в Америка филмови истории е разочароващо. Според някои предвиждания филмът ще направи около 450 милиона долара, което е скромно в сравнение с последните две ленти по темата „Звездни войни“, реализирали повече от милиард всяка.
Някои отдават неуспеха на умората на публиката от „Звездни войни“ – все пак „Соло“ излиза само 5 месеца след „Звездни войни: Последният джедай“. Според други проблемът е в липсата на интрига. При важните екранни герои във филмите за миналото им няма драма, тъй като публиката знае, че по това време те не са в реална опсност.