Главният изпълнителен директор на British Airways Александър Круз заяви, че няма да подаде оставка във връзка с това, че вече трети ден продължава хаосът на летищата „Хийтроу” и „Гетуик” в Лондон.
Стотици пътници са блокирани по терминалите на „Хийтроу”, заради срива в глобалната компютърна система на превозвача.
Въпреки че вчера бяха възобновени всички полети от „Гетуик” и голяма част от полетите от „Хийтроу”, все още има проблеми по близките дестинации на второто летище. Допълнителни служители на авиокомпанията са мобилизирани, за да раздават храна и напитки на чакащите.
„Продължаваме да постигаме добър напредък в повторното изграждане на нашата операция след последната повреда на информационните системи в събота, която сериозно засегна нашите операции по света. Извиняваме се отново на клиентите за неудовлетворението и неудобствата, които изпитват, и им благодарим за дългото им търпение”, се казва в съобщение на авиокомпанията.
От British Airways допълват, че пътниците трябва да проверяват информацията за полетите преди да се насочат към летището.
Цената на компенсацията на пътниците, възстановяването на средства, допълнителният персонал и загубените приходи може да достигне между 102 и 138 млн. долара, според Робин Байд, авиационен анализатор във „Фитсгелард“.