Лили Иванова запълни този вечер Сандански с вечните си хитове. В 20:00 часа, пред голям брой почитатели, тя беше приветствана с силни аплодисиенти в залата на Дома на културата.
„За мен и екипа ми е огромна радост да бъдем тук, в вашия град“, сподели Лили Иванова пред многобройната аудитория. На сцената с нея в този миг бяха музикантите от LI Orchestra: Ангел Дюлгеров (китари, цигулка), Орлин Цветанов (цигулка), Огнян Енев (пиано, тромпет, саксофон), Иван Йорданов-Чери (китари), Росен Ватев (ударни инструменти), Христо Михалков (бас китара) и LaTiDa (бек вокали).
Между зрителите бяха Елка Димитрова от Златоград и Магдалена Иванова от Пловдив, които специално пристигнаха в Сандански, за да видят на живо Лили Иванова. „Решихме да посетим Сандански и да присъстваме на концерта на Лили Иванова. Настанили сме се с каравана в Рупите и билетите купихме на 27 април“, разказа Магдалена Иванова пред БТА. „Обожаваме всичките й песни. Много се вълнувам, че ще можем да я видим на живо“, допълни Елка Димитрова.
Тази вечер Лили Иванова изпълни любими хитове, които радват поколения, и представи нови свои творби. Концертът започна с „Чуй душата ми“, „Искам те“, и „Сълза“. Публиката бурно аплодираше певицата и заедно с нея изпяха обичаните „Детелини“ и „Щурче“. Възторжената публика два пъти я извика на бис, а тя изпълни „Камино“ и „Ветрове“.
Сандански е последната спирка от тура на Лили Иванова в страната. „Този концерт е особено важен, тъй като с него приключваме турнето в България. Остава ни големият концерт на 14 декември в София“, уточни Николай Недеков – асистент и мениджър на Лили Иванова пред БТА.
Последният концерт на известната певица в Сандански е бил през 2022 година, отново в културния дом на града.
Турнето на Лили Иванова мина през 19 града, а кулминацията ще бъде на 14 декември в „Арена 8888 София“. На този концерт феновете за първи път ще имат възможност да гледат събитието на живо, независимо от местоположението си. Закупилите виртуален билет ще могат да се насладят на концерта през телефон, таблет, лаптоп или телевизор в рамките на 48 часа след започването му.
Партньори в медийната кампания са Българската телеграфна агенция, Дарик радио, BG радио, 24 часа и Епицентър.