Оскар

2 млн. долара за 30 секунди телевизна реклама – това е реалността по време на тв церемонията на наградите „Оскар”.

През изминалата година зрителите на церемонията по награждаването на Оскарите спадна драстично на фона на пандемията от коронавирус. Церемониите по „Грами“ и „Златен глобус“ също регистрираха рекордно ниски рейтинги.

Въпреки очевидната липса на интерес от страна на зрителите обаче, ABC, мрежата, която ще излъчва 93-те Оскари, взима около 2 милиона долара за 30-секундна реклама, съобщи „Variety“.

Най-голямата филмова вечер обикновено носи много пари от реклами. За сравнение „Оскарите“ през 2020 г. са спечелили почти 130 милиона долара, добавя порталът. Церемонията по връчване на филмовите награди „Оскар“ в САЩ в края на април ще бъде присъствено събитие, което ще се излъчва на живо от няколко места.

Тази година за първи в номинациите попада и българска актриса – талантливата Мария Бакалова ще се бори за приза за „поддържаща роля“ от филма „Борат-2“.

За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!