10 рекламни видеоклипа ще популяризират български туристически дестинации.
Видеата са изработени с европейско проектно финансиране и са качени на сайта на Министерството на туризма.
Десетте клипа популяризират така наречените българските ден дестинации.
Това е инициатива, която промотира моделите на устойчиво развитие на туризма на територията на целия ЕС.
Видеоклиповете са с продължителност до минута и половина с по един за всяка от ден дестинациите: Луковит, Враца, Каварна, Казанлък, Кърджали, Кюстендил, Сапарева баня, природен парк „Странджа“ и Сандански.
Направен е и един общ имиджов клип с продължителност малко над три минути за всичките 12 дестинации, включени в проекта. Клиповете ще бъдат показвани на предстоящите международни туристически изложения, на които България ще участва през тази година.