Калабрия, Италия
Калабрия, Италия, Източник: Pixabay

Насладете се на истинската Италия, като преспите в земята на мафията, се казва в реклама на Easyjet. Но стремежът на самолетната компания да събуди интерес към Калабрия предизвика обратна реакция и компанията беше принудена да се извини във вторник.

„За да се усети автентичният вкус на италианския живот няма нищо по-добро от Калабрия“, се казва в рекламата на уебсайта на британската авиокомпания.

„Районът страда от очевидна липса на туристи поради историята на мафиотска дейност и земетресенията“.

От Easyjet заявиха, че регионът в южния край на Италия, известен с бреговата си ивица, богата история и култура, печели от „липсата на емблематични градове като Рим и Венеция, способни да привлекат тълпата от Instagram“.

Италианският министър за юга Пепе Прованцано във вторник поиска от Easyjet „да се извини на Калабрия и Италия“, като сенаторът от Калабрия Ернесто Магорно написа в социалните мрежи: „Засрами се, Easyjet! Калабрия е прекрасна земя с изключителни хора“.

Easyjet се извини, заявявайки, че искали само да посочат, че Калабрия е подценена от чуждестранните туристи, ще премахне обидната реклама, както и ще проведе вътрешно разследване, казаха италиански ежедневници.

„Калабрия е много важна земя за нас, която обичаме и винаги сме рекламирали с многобройни полети до Ламеция Терме“, настоят от компханията.

За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля въведете коментар!
Моля въведете името си тук