В ресторанта сте, в любимата кръчма с приятели, но и най-хубавото може да бъде помрачено – поръчвате своето ястие, но… ви донасят нещо друго.
Умният маркетинг обаче се оказва способен да отиграе подобен сюжет, за да го използва като бизнес-инструмент и за впечатляваща като резултат социална кампания.
Именно това е наскоро отворилият японски ресторант с име: „Ресторантът на грешките в поръчките”. Заведението е в Токио, в квартал Тотошу. А ресторантът има своя мисия – да наема хора с деменция за сервитьори.
Идеята и красивата провокация е посетителите да променят собственото си възприемане на хората, които страдат от тази болест.
Собствениците на „Ресторанта на грешките” казват на околните: елате при нас, собственият ви опит ще ви кара да осъзнаете, че с малко разбиране от наша и от ваша страна, можем да спасим други хора, които се нуждаят това спасение. Такива са и хората с деменция, които, ако се опитаме да разберем, могат да станат отново част от обществото, от социалната среда.
Провокиран от идеята, кулинарният блогър Мизухо Кудо посещава нестандартното заведение. След което сподели в своя интернет портал, че е изживял нещо наистина чудесно: поръчал си хамбургер, но получил кнедли. Изненадата се оказала неочаквано вкусна. Кудо споделя, че в ресторанта в Тотошу има и друго страхотно изживяване – сервитьорите са широко усмихнати и се забавляват докато работят.
[Best_Wordpress_Gallery id=“66″ gal_title=“ресторант Токио“]