Светослав Глосов, председателят на УС на АПИ демонстрира тол-системата на 18 септемвро 2018

Системата на Пътната агенция за продажба на електронни винетки, през автомати, както и електронния канал (интернет сайта и мобилното приложение), може да дава грешки, но не се е сринала. Това обявиха председателят на управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ Светослав Глосов, който гостува в Би Ти Ви, и членът на УС Дончо Атанасов, говорил по „Нова телевизия“.

От вчера, когато електронните винетки влязоха в сила, имаше редица сигнали за проблеми. Най-общо те са свързани с невъзможност да се купи електронен стикер, продажба на две винетки за един автомобил и липса на потвърждение, че валидните хартиени стикери са прехвърлени като електронни.

Според Дончо Атанасов може да има единични случаи на двойна продажба на винетка, но има и вариант да се поиска възстановяване на парите. Той е на мнение, че проблемът с потвърждаването, че старите винетки са прехвърлени ще се изчисти.

(Разбира се, системата можеше да бъде тествана, преди да бъде пусната и грешките в нея да бъдат отстранени.)

Според Глосов, на база пуснатите в социалните мрежи снимки се вижда невъзможност да се купи винетка заради неправилно въведени данни. Той не изключи обаче и наличието на технически проблеми на определени терминали. „280 хиляди електронни винетки са продадени вчера по всички канали. Когато попаднете на банкомат, който не работи, значи ли, че банковата система се е сринала“, беше коментарът на Глосов пред Би Ти Ви. Той допълни, че от 17 декември, когато започна продажбата на електронните винетки, от тях са събрани 1.5 млн. лв.

За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля въведете коментар!
Моля въведете името си тук