„Грешка“ в социалната мрежа „Фейсбук“ (Facebook) доведе до това, че публикации на участници, предназначени за ограничен кръг от хора, са станали достъпни публично, съобщи агенция „Блумбърг“.

Уязвимостта в системата е действала в продължение на 10 дни през май и е засегнала около 14 милиона души. „Бихме искали да се извиним за тази грешка“, заяви Ерин Игън, който във „Фейсбук“ отговаря за защитата на личните данни. Според него проблемът в системата вече е отстранен.

В последно време американската компания се оказва в центъра на различни скандали. В един от тях – „Кеймбридж аналитика“ (Cambridge Analytica) – става въпрос за разкрита в публикация на „Ню Йорк таймс“ продажба на данни на използващи мрежата хора (около 87 милиона души) на едноименната компания, която ги използва за обслужване на политически цели.

Оглавяващият компанията „Фейсбук“ Марк Зукърбърг трябваше да бъде изслушан на два пъти в Конгреса на САЩ. Тогава той увери американските законодатели, че занапред във „Фейсбук“ ще се отнасят „по-грижливо“ към личните данни на използващите социалната мрежа.

За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!