Йорданка Фандъкова

Като част от кампанията на политическа партия ГЕРБ да сменя старите лица с нови, днес Бойко Борисов обяви, че ГЕРБ няма да издигне Йорданка Фандъкова за кмет на София. Партията няма да номинира и сегашните градоначалници на Пловдив и Бургас.

ГЕРБ няма да издига Йорданка Фандъкова за кмет на София на следващите местни избори. Това стана ясно от изказване на партийния лидер в Пловдив. Бойко Борисов посети града под тепетата, където придружен от кмета Здравко Димитров разгледа строежа на новата пречиствателна станция.

В отговор на журналистически въпроси, председателят на ГЕРБ обясни, че Димитров също няма да бъде издигнат за нов мандат. Същото важи и за един от най-успешните кметове на Бургас – Димитър Николов.

„Здравко Димитров има пълната подкрепа на партията. Като почне човек да се лекува много има и болежки. Говорихме преди месец, че си довършва мандата, бензиностанциите, детските градини и след това си остава да работи в партията. Така и за кмета на Бургас, така и с кмета на София. Сега е важно да работим за партията“, обясни Бойко Борисов.

Йорданка Фандъкова е кмет на София от 2009-а година и е най-дълго управлявалия кмет на града. По време на нейното управление в София не успя да се реши нито един системен проблем. За 17 години дългогодишният проблем с местата в детските градини все още не е решен и за повечето деца места няма. Въпреки уж големите инфраструктурни проекти, задръстванията са се превърнали в част от живота на софиянци. Да не споменаваме качеството на въздуха и презастрояването.

Управлението ѝ се асоциира с термина „ремонт на ремонта“, заради множеството некачествени ремонтни дейности, извършвани от едни и същи фирми, близки до властта.

Знакови станаха проблемите на София с Топлофикация, която се оказа задлъжняла с над 330 милиона лева. Столичния общински съвет не успя да вземе адекватно решение за дружеството години наред, а накрая държавата, чрез КЕВР бе принудена да се намеси.

Друг скандал избухна и с Центъра за градска мобилност, където стана ясно, че директорите на общинските транспортни предприятия са сключвали неизгодни договори с неслучайни фирми, които ощетяват бюджета на общината с милиони левове всяка година, докато в същото време си разделят по 1 млн. лв. за заплати годишно. В същото време финансовото състояние на публичния транспорт в столицата остава тежко – милиарди левове са инвестирани в метро и градски транспорт, но резултатът не е налице

Още новини от деня – четете тук

За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля въведете коментар!
Моля въведете името си тук