В началото на 90-те години, когато се появиха така наречените мутри, по пътищата на България все по-често започнаха да се забелязват лъскави и бързи лимузини. Ето някои от култовите модели, които бяха предпочитани от момчетата с големи мускули и маркови анцузи.

Мерцедес-бенц S-class(W-140)

Наричният на галено от притежателите си „мечок” беше една от най-предпочитаните лимузини, особено от по-големите босове. С двигатели от 5 и 6 хил кубика те притежаваха мощност, а возията на този автомобикл е легендарна. Според много хора все още не измислен друг модел, който да вози по-комфортно от този.

Мерцедес-бенц G-class

“Кубчето” се появи малко по-късно в родния ъндърграунд, но бързо се превърна в хит сред босовете. Те поръчваха всевъзможни модификации, като най-хитови бяха G55 и G63 AMG, задължително бронирани. Тежките джипове бяха използвани за ескорт, а гледка на пътуващи два или три екземпляра в пакет, беше често явление.

 

Мерцедес-бенц 500Е W124 – „Чочоне”

Поредния култов „биткаджия”, който бе истинска гордост за притежателите си. Обикновено се използваше за втора или трета кола от кортежа на началника заради своята динамичност, здравина и не на последно място чар.

BMW 5-series E34

Този здрав баварец бе любим на т.нар. ударни бригади, които изпълняваха специалните поръчки свързани с респектирането на конкуренти и длъжници.

JEEP Grand Cherokee

Този американски красавец се харесваше заради луксозното изпълнение и добрата проходимост. Особено любими бяха бензиновите варианти над 5000 кубика, които вървяха много прилично и издаваха страхотен звук на разярена мечка.

VW Golf II GTI

С легендарния модел се придвижваха по-дребни представители в йерархията, като дребни дилъри или улични биячи. Едно е сигурно, в началото на 90-те „голфетката” беше абсолютен хит в България.

За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля въведете коментар!
Моля въведете името си тук