Компанията „Facebook“ промени логото си, така че да се различава от логото на едноименната социална мрежа, съобщиха от управителният й съвет.
„Днес ние обновяваме бранда на компанията, за да изясним по-добре информацията за продуктите, които Facebook създава. Въвеждаме ново лого на компанията и правим разлика между „Facebook“ и приложението Facebook, което ще запази собствената си марка“, се казва в съобщението.
Сред основните си услуги „Facebook“ назовава приложенията Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal и Calibra.
„Тези приложения и технологии имат обща инфраструктура през годините и екипите зад тях често работят заедно“, заявиха от компанията.
„Facebook“ добавя, че промяната на марката е начин за по-добро достигане на структурата на собственост на компанията до хора и фирми, които използват Facebook услугите за свързване, създаване на общности и разширяване на своята аудитория.
Компанията „Facebook“ и едноименната социална мрежа бяха основани на 4 февруари 2004 г. от Марк Зукърбърг. „Facebook“ е със седалище в Калифорния.