Българските пощи предупредиха за измама, при която с тяхното име или лого се изпращат фалшиви електронни съобщения. Те се изпращат под формата на анкети или игри, в които се обявява, че получателят ще получи „награда“ – мобилен телефон. За целта обаче трябва да се предоставят лични данни – електронен адрес, данни от дебитна или кредитна карти и др., и да заплати такса, алармират от пощите.
В други случаи може да се получи съобщение, в което пише, че получателят има пратка, за която трябва да заплати, използвайки кредитна или дебитна карта.
„Български пощи“ ЕАД обръща внимание, че не изпраща тези съобщения, не провежда анкети или игри, не раздава награди, не изисква по имейл заплащане на такси за доставка и при никакви поводи не изисква лични данни от дебитна или кредитна карта за доставката, Имейли, които не носят официалния адрес и не произхождат от домейна на дружеството, не следва да се приемат за достоверни. Томболи и игри, които не са обявени на официалната страница на дружеството, не съществуват.