Платформата за видеосподеляне „Ютуб” (Youtube) се похвалиха с поредното си постижение. Според последната статистика на онлайн трафика, изготвена от „Гугъл” (Google), всеки ден на сайта се изглеждат клипове за общо 1 млрд. часа. Този факт доказва, че платформата за видеосподеляне е надминала в пъти популярността дори на социалната мрежа „Фейсбук” (Facebook) и на видео стрийминг услугата „Нетфликс” (Netflix).
Според данните, сайтът на Марк Зукърбърк – „Фейсбук”, отчита едва 100 млн. часа гледане на видеа дневно, а „Нетфликс” – 116 млн.
Гледаемостта на видеа в „Ютуб” (Youtube) по света, надминава тази на всички американски телевизии взети заедно.
Тя се е увеличила двойно в сравнение дори с предходната година – тогава тя е възлизала на общо 500 млн. часа изгледано видеосъдържание на ден.