Авиокомпанията Baltia AirLines не е превозила нито един пътник от създаването си преди 27 години до сега. Тя е учредена от покойния вече Игор Дмитровски, за да осигури непрекъснато обслужване от международното летище Джон Ф. Кенеди в Ню Йорк до летище Пуклово в Санкт Петербург. Това обаче никога не се случва, посочва Profit, попозовавайки се на T+L.

За близо 30 години авиокомпанията не успява да получи сертификат от Американската федерална авиационна администрация (FAA) заради проблеми с осигуряването на безопасна аварийна евакуация. В продължение на повече от 20 години Baltia AirLines разполага с два самолета Boeing 747, единият от които без двигател и друг, който никога не е получавал одобрение за полет, според радио „Мичиган“, въпреки че Министерството на транспорта е дало разрешение на Baltia да лети до Ленинград и Рига през 1991 г., а през 1998 г. го отменя.

След като за повече от 27 години не е превозила нито един пътник, Baltia AirLines наскоро се прекръсти на USGlobal Airways с цел най-накрая да се издигне в небето с пасажери на борда си.

Новата подава нова молба за сертификат за въздушен превозвач от FAA през миналия февруари и чака одобрение, за да може да продава полети между САЩ и градовете, които са част от споразумението между Щатите и ЕС „Открито небе“, като Париж, Ница или Барселона.

Компанията прави различни корпоративни и оперативни промени през последната година, като например назначаването на нов мениджърски екип и смяна на местоположението на централата й на международното летище Стюарт в Ориндж Каунти, Ню Йорк.

„Надяваме се да получим официално одобрение и сертифициране от правителството на САЩ в недалечно бъдеще, за да обслужваме международни маршрути до и от Стюарт, които понастоящем са слабо или недостатъчно обслужвани“, каза Антоний Кулурис, главен изпълнителен директор на USGlobal Airways.

За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля въведете коментар!
Моля въведете името си тук