Уолт Дисни обявиха цените на новата си стрийминг услуга, която ще се бори с доминацията на Нетфликс в сектора, пише АФП.

Тя ще се казва Дисни+ и ще струва 7 долара на месец или 70 долара с годишен абонамент. Първо ще се предлага от 12 ноември в Съедиените щати, след това ще бъде разширена и в Европа.

Дисни+ ще включва редица семейно ориентирани програми, производство на самата компания, но още каталога, който беше купен от 21st Century Fox на Рупърт Мърдок, което включва Междузвездни войни, поредицата филми за супергерои от вселената на Марвъл, телевизионната програма на гиганта Ей Би Си и канала Нешънъл Джиографик.

Компанията обяви, че вече има договори за разпространението на стрийминг услугата чрез конзоли за игри и други платформи, което ще позволи на клиентите да я гледат на телевизори, таблети или смартфони.

Борсови анализатори на Уол стрийт очакват Дисни+ да събере много клиенти, като прогнозите им сочат 7.2 милиона абонати за 2020 г. и 13.7 милиона през 2021 г.

Уолт Дисни се опитват да избегнат съдбата на мрежи като спортната И Ес Пи Ен, които не отчетоха колко бързо хората ще се откажат от кабелната телевизия и загубиха много клиенти.

Безспорният лидер в стрийминга Нетфликс започна да предлага услугата преди 12 години и вече има 139 милиона абонати по целия свят. До скоро Уолт Дисни даваше на Нетфликс големи филмови продукции като „Черната пантера“ и „Красавицата и звяра“, след приключването на излъчванията им по кината. Но тази практика беше прекратена, защото Дисни започва конкурентна на Нетфликс услуга.

За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!