Продажбите с намаления за Деня на благодарността в САЩ започнаха още в четвъртък /22 ноември/, като купувачите се бориха с дълги опашки, за да грабнат най-добрите предложения в магазините.
Периодът между Деня на благодарността и Коледа може да изгради или разори търговеца на дребно, тъй като носи приходи до 40% от общите за годината. Денят след този на благодарността по традиция привлича яростни ловци на изгодни покупки, тъй като продавачите предлагат „оферти-трепачи“.
Националната федерация на продавачите на дребно на САЩ твърди, че средният купувач ще похарчи над 1 000 долара през този празничен период. Общата сума на продажбите в целия този бизнес може да достигне 721 милиарда долара.
Гигантът в продажбите на дребно „Уолмарт“ съобщи в свое изявление в четвъртък, че „потокът от купувачи е бил устойчив през цялата нощ във всички обекти в страната“, тъй като пазаруващите са се възползвали от разширените промоции на компанията за Черния петък.