Kорпоративният свят е изпълнен с идеи, които не успяват да постигнат успех сред потребителите.  Психологът д-р Самуел Уест обаче се вдъхновява от тези неуспехи. Така той открива музей на провалите в Хелсингборг, Швеция. Музеят ще разполага с продукти, които могат да бъдат описани учтиво като грешни стъпки. Психологът е прекарал последните седем години в изучаване на успеха и неуспеха и какво говорят те за хората.

„Уморих се от всичко това прославяване на успеха, особено в областта на иновациите, където 80 до 90 процента от всички проекти се провалят. Ако се страхувате от провал, тогава не можете да правите нововъведения”, казва д-р Уест.

Той попада в Музея на провалените връзки, който събира спомени от неуспешни любовни приключения, докато пътува със семейството в Загреб, Хърватия. И решава да създаде Музей на провалите.

Откриването на музея е планирано за юни тази година, като той ще покаже над 60 неуспешни продукта и услуги от цял свят. Те включват парфюм с името „Харли Дейвидсън”, „Кока-Кола Блек” – напитка, вдъхновена от кафето, „Епъл Нютон” – личен цифров помощник и игра „Монополи” с лика на Доналд Тръмп.

За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля въведете коментар!
Моля въведете името си тук