Световноизвестната певица Риана представи своята нова модна линия. Изпълнителката от Барбадос направи това съвместно с модния гигант LVMH, собственост на Бернар Арно.
Цялото име на изпялата хита „Umbrella” звезда е Робин Риана Фенти. “Fenty” ще е името на новия бранд, който ще предлага пълна гама от дрехи, обувки и аксесоари. Той ще е базиран върху съществуващия съвместен бранд на Риана и LVMH в козметиката.
Колекцията беше представена в магазин в парижкия квартал „Маре”. В нея преобладаваха дамски бели и бежови сака с широки рамене и рокли тип блейзъри, както и мъжки якета от плат деним.
Френската модна група засилва своето сътрудничество с известни личности, както и с дизайнери на стрийт мода, с цел да привлече по-млади клиенти на луксозните си стоки.
Популярността на Риана със сигурност ще допринесе за това. Певицата има повече от 70 млн. последователи в социалните мрежи
Риана работеше със спортния гигант „Пума” и допринесе за увеличаване на продажбите на компанията.
В сравнение с продуктите на други марки на LVMH, тези на “Fenty” ще са на значително по-ниски цени. От 600 евро за дрехи, 500 за обувки и 300 евро за аксесоари.
Марката ще се предлага основно в интернет, подкрепяна от различни събития в магазини. Първото такова стартира на 24 май в Париж и ще продължи две седмици. Първоначално “Fenty”ще се предлага в 14 европейски и държави и САЩ, а след края на годината и в Азия.