wizz air

До утре авиокомпанията Wizz Air трябва да представи на Главната дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация“ план за действие срещу закъсненията и отмяната на полети.

Това стана ясно след среща между главния директор на дирекцията Анелия Маринова и представители на авиокомпанията.

От началото на годината в Дирекцията са получени повече от 500 жалби от пътници, а над 200 от тях не са били обработени от авиокомпанията.

Само през юли на международните летища в България са регистрирани 38 отменени полета, а други 69 са изпълнени с повече от 2 часа закъснение.

Според представителите на Wizz Air заради грешка в информационната система жалбите не са получени.

От компанията са поели ангажимент до 3 седмици да ги разгледат, съобщиха от Министерството на транспорта.

Wizz Air е най-лошата авиокомпания

за полети на къси разстояния. На това мнение са британците. Пътниците, анкетирани от британската потребителска група Which?, присъдиха на превозвача една звезда от пет възможни. Те оценяват престоя си на борда, условията и комфорта на седалката.

Не повече от две звезди британските потребители са присъдили на унгарската нискотарифна авиокомпания Wizz Air и във всички останали категории, включително съотношение качество – цена и чистота. Превозвачът извършва полети на къси разстояния от осем британски летища, включително Бирмингам, Единбург, Гетуик и Лутън.

Още новини от деня – четете тук

За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля въведете коментар!
Моля въведете името си тук