Wizz Air

Wizz Air е най-лошата авиокомпания за полети на къси разстояния. На това мнение са британците. Пътниците, анкетирани от британската потребителска група Which?, присъдиха на превозвача една звезда от пет възможни. Те оценяват престоя си на борда, условията и комфорта на седалката.

Не повече от две звезди британските потребители са присъдили на унгарската нискотарифна авиокомпания Wizz Air и във всички останали категории, включително съотношение качество – цена и чистота. Превозвачът извършва полети на къси разстояния от осем британски летища, включително Бирмингам, Единбург, Гетуик и Лутън.

Wizz Air е отстъпила на ирландския си конкурент Ryanair при разстоянието между седалките в самолетите си. Разликата в разстоянието между два реда в стандартната икономична класа, което е 28 инча (71,12 см), с около два инча по-малко от самолетите на ирландската компания.

Общата оценка на клиентите на авиокомпанията е 48 процента, което я поставя в дъното на класацията след Ryanair (52 процента), Eurowings (53 процента) и British Airways (56 процента).

През декември британското Управление за гражданска авиация заяви, че има „значителни опасения“ относно „неприемливото“ поведение на Wizz Air. Причината е, че пътниците му са много по-склонни да подават оплаквания, отколкото тези на други превозвачи. Регулаторът е установил още, че авиокомпанията забавя изплащането на дължимите пари на пътниците.

Същевременно в класацията, подготвена от потребителската група Which? британската Jet2.com е получила най-висок резултат (80 процента), изпреварвайки Turkish Airlines(78 процента).

Изследването обхваща 8046 британци, анкетирани през октомври 2022 г., относно опита им от въздушни пътувания през предходните две години, допълва БТА.

Още новини от деня – четете тук

За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля въведете коментар!
Моля въведете името си тук