Има много подводни камъни в обещанията на  „Топлофикация“ за обезщетяване на гражданите, претърпели неудобства заради авариите от края на януари и началото на февруари, счита омбудсманът Мая Манолова. От ефира на БНР, тя посъветва хората „да си потърсят правата“ по съдебен път без да чакат сметките за февруари, които ще дойдат след 15-ти март, но данните за подадената топлинна енергия в сградите вече ще са заличени.

През тази седмица изпратих настойчиво писмо до ръководството на „Топлофикация“ с искане да обявят на сайта си списък със сградите и абонатните станции, които ще бъдат обезщетени за причинените им неудобства, защото ако хората разберат след 15-ти март, когато получат сметките си за февруари, ще бъде вече прекалено късно да потърсят своите права по административен път или по съдебен ред. Данните ден по ден и час по час за това подавана ли е в една сграда топлинна енергия се съхраняват само 30 дни. След това се заличават! Тоест на 15-ти март, когато хората ще получат своята сметка за месец февруари, данните за това на 5-и, 6-и, 7-и, 8-и, 9-и, 10-и, 11-и, 12-и февруари имали ли са подадена топлоенергия или не, вече ще бъдат заличени.

За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля въведете коментар!
Моля въведете името си тук