„Райънеър”, компания Ryanair

„Кралят“ на нискотарифните авиокомпании „Райънеър“ (Ryanair) свири край на ерата на билетите от 10 евро – един от най-големите му маркетингови удари.

В интервю за радио Би Би Си, цитирано от френската телeвизия Бе Еф Ем (BFM TV), главният изпълнителен директор на компанията Майкъл О’Лиъри обяви, че средната цена на билетите ще нарасне с 10 евро – от 40 до 50 евро – заради скока на цените на керосина, съобщава БТА.

„Наистина евтините ни промоционални тарифи – билетите по 1 евро, по 0,99 евро, дори билетите по 9,99 евро – мисля, че няма да ги видите в близките години“, отсече О’Лиъри.

Той не се плаши от това решение. Според него хората ще продължават да пътуват често със самолет, но ще бъдат много по-внимателни за цените, така че ще избират нискотарифните авиокомпании вместо традиционните авиопревозвачи.

„Райънеър“ се наложи в Европа благодарение на много агресивния си модел, предлагайки изключително ниски цени за относително кратки пътувания. След ирландската група се нароиха множество други нискотарифни въздушни превозвачи като „ИзиДжет“ (EasyJet) и „Уиз eър“ (Wizz Air).

След катастрофалната за авиационния сектор пандемия, трафикът се възобнови с още по-голяма сила, което позволи на „Райънеър“ да отчете печалба от 170 милиона евро след данъци за първото тримесечие спрямо чиста загуба от 273 милиона година по-рано.

Още икономически новини – четете тук

За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля въведете коментар!
Моля въведете името си тук