Вместо от портиер или от вале гостите на известния хотел “Четири сезона” в Манхатън сега са посрещани от медицинска сестра.
“Измерваме температурата на госта, задаваме му няколко въпроса. Имате ли болки в гърлото? Усещате ли наличие на по-висока температура?” – казва генералният мениджър на хотела Руди Ташер.
„Ако гостът каже „да“, то тогава веднага му казваме да застане отдясно и се обаждаме, за да извикаме помощ. Ако всичко е наред, слагаме дезинфектант за ръце и даваме стикер на госта, който е показва, че той е бил проверен. Стикерите са кодирани по цветове и всеки ден са различни. “
Новите мерки в хотела се налагат поради пандемията от коронавирус.
Досега над милион души са се разболели от COVID-19 в Съединените щати, според Института “Джон Хопкинс”.
А Ню Йорк е една от горещите точки, с повече от 304 000 случая.
За хотела “Четири сезона” това означава асансьори само за един човек, минимален контакт с персонала на рецепцията, без пипане, без спиране и разхождане навсякъде, казва Ташер.
Удобствата в стаите, като кафе-машини и мини-барове, засега остават, но те не се презареждат толкова често, защото персоналът на хотела влиза в стаите по-рядко.
Според Ташер хотелиерството изживява период на голяма промяна поради пандемията от коронавирус – такава, която е скъпа, но е от изключителна необходимост за бизнеса.