Вместо от портиер или от вале гостите на известния хотел “Четири сезона” в Манхатън сега са посрещани от медицинска сестра.

“Измерваме температурата на госта, задаваме му няколко въпроса. Имате ли болки в гърлото? Усещате ли наличие на по-висока температура?” – казва генералният мениджър на хотела Руди Ташер.

„Ако гостът каже „да“, то тогава веднага му казваме да застане отдясно и се обаждаме, за  да извикаме помощ. Ако всичко е наред, слагаме дезинфектант за ръце и даваме стикер на госта, който е показва, че той е бил проверен. Стикерите са кодирани по цветове и всеки ден са различни. “

Новите мерки в хотела се налагат поради пандемията от коронавирус.

Досега над милион души са се разболели от COVID-19 в Съединените щати, според Института “Джон Хопкинс”.

А Ню Йорк е една от горещите точки, с повече от 304 000 случая.

За хотела “Четири сезона” това означава асансьори само за един човек, минимален контакт с персонала на рецепцията, без пипане, без спиране и разхождане навсякъде, казва Ташер.

Удобствата в стаите, като кафе-машини и мини-барове, засега остават, но те не се презареждат толкова често, защото персоналът на хотела влиза в стаите по-рядко.

Според Ташер хотелиерството изживява период на голяма промяна поради пандемията от коронавирус – такава, която е скъпа, но е от изключителна необходимост за бизнеса.

 

За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Моля въведете коментар!
Моля въведете името си тук