АМ Тракия катастрофа
Снимката е илюстративна.

54-годишна учителка в ОУ „Аверкий Попстоянов“ в гр. Рила, е починала COVID-19 след ваксинация с АстраЗенека, предават от БГНЕС.

„Познавам се добре с Тинка, израснали сме заедно, но за съжаление почина, не знам какво се случва“, каза кметът на с. Стоб Георги Ставрев.

Според него починалата се е ваксинирала с АстраЗенека, но не бил сигурен.

„Сестра ми бе ваксинирана на 26 февруари с АстраЗенека, след няколко дни почина, според смъртния акт от остра сърдечна недостатъчност и оток на белия дроб, тромбоза на кръвоносните съдове“, каза Здравка-сестра на починалата.

Според нея сестра й нямала ковид, била здрава, само с високо кръвно, заради което приемала лекарства. Ваксинирала се е за да се предпази, защото преподавала на деца.

Починала е на 10 март буквално часове след приемането й за лечение в МБАЛ-Благоевград.

Позицията на болницата за починалата учителка

От болницата твърдят, че жената е била с коронавирус по време на ваксинирането, без да е знаела.

„Това се потвърждава от скенер, който колегите са направили преди, когато е била в реанимация. Единият бял дроб е бил почти унищожен от Covid-19. Това не е възможно да се случи от ваксината“ твърди директорът на МБАЛ-Благоевград д-р Огнян Митев.

За още интересни новини, интервюта, анализи и коментари харесайте нашата страница ДЕБАТИ във Фейсбук!